Sukelluksia ja seikkailuja, tarinoita ja tuokiokuvia elämästä ja kaikesta siitä, mikä tekee elämästä ihanaa.
Dives and adventures, stories, and snapshots from a life and about everything that makes life wonderful.

20.10.2010

Minä olen syksy

Kaikista vuodenajoista kaunein on syksy.

Kaikista vuodenajoista surullisin on syksy.

Syksy on sitä aikaa, jolloin elämä, ainakin minun elämäni, muuttuu eniten. Olen syksyllä sekä onnellisin että masennun helpoimmin. Joka syksy haluan löytää rakkauden ja joka syksy muutun vuoden vanhemmaksi.

Ennen kaikkea syksy on värejä. Värejä, joita rakastan. Värejä, jotka eivät ikinä toistu kameralla niin, kuin niiden toivoo toistuvan. Värejä, joita olen tänä vuonna kuvannut aivan liian vähän.

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja pohdintoja syksystä, musta tuntuu et mulla on siihen aika samanlainen suhde :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, vaikka tuntuu, että sekä kuvat että pohdinnat ovat aika vajavaisia. Mutta se on ehkä sitä ikuista itsekritiikkiä.

    VastaaPoista